Najlepsza reklama – słodka reklama!

Reklamy są wszędzie wokół nas. Nauczyliśmy się z nimi żyć, a czasem myślimy, że nauczyliśmy się nawet je ignorować. Ale mimo to, że nie zwracamy na nie zbytniej uwagi i staramy się nie ulegać presji kupna produktów, które są tak dobrze reklamowane, to pewne reklamy zostają nam w głowie.

Kto nigdy nie nucił piosenki z reklamy lub nie pamiętał jakiegoś chwytliwego hasła, nawet jeśli nie oglądał reklam tylko leciały gdzieś w tle? Jeśli dużo osób zapamięta daną markę, zareklamowaną chociażby chwytliwym wierszykiem jest większa szansa, że w przyszłości widząc jej nazwę czy logo, albo nawet będąc w sklepie danej sieci, będziemy myśleli o niej w bardziej pozytywny sposób. Im więcej reklam wokół nas tym bardziej wszystkie osoby zaangażowane w tworzenie reklam mają utrudnione zadania. Proste, chwytliwe hasła typu „najlepszy produkt” przestały zwracać naszą uwagę bo słyszymy je co chwilę. Tak samo jak telezakupowe „kup teraz, aby otrzymać promocję”.
Co jednak jeśli nie chcemy tworzyć reklamy masowej tylko coś po co konsument sam z chęcią sięgnie i gdzieś z tyłu głowy zachowa informację jaka to firma? Cukier określa się mianem najstarszego narkotyku, tak więc cukierki z logo firmy będą doskonałą reklamą, chociaż może się wydawać, że niezbyt ambitną. Co z tego jeśli skuteczną? Nikomu nie przeszkadzają, nie przerywają naszego ulubionego filmu, a w zamian za spojrzenie na papierek w jaki zawinięte są cukierki z logo możemy zjeść drobną porcję łakoci. Jest to więc miły, mało pracochłonny i ofensywny sposób reklamy, który często jest wykorzystywany w wydarzeniach dla dużych grup ludzi.

Zobacz też: Krówki reklamowe | Pyszne-krówki.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *