Nowa forma reklamy przedsiębiorstwa

W erze prężnie rozwijającego się marketingu, o uwagę klienta walczy się wykorzystując każdy sposób. Jednym z nich są filmy reżyserowane przez załogę przedsiębiorstwa. Filmy korporacyjne służą kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Poprzez wzbudzanie emocji, budowana jest wizja przyjaznego otoczenia, atmosfery koleżeństwa, a także uwypuklone są mechanizmy funkcjonowania firmy oraz jej sukcesy.

Filmy promocyjne tego typu, wykorzystywane są przede wszystkim do autopromocji na targach i spotkaniach biznesowych. Adresatami przekazu znajdującego się w klipach, mogą być również pracownicy. W takim przypadku, filmy korporacyjne mają na celu wzbudzenie poczucia jedności przedsiębiorstwa, a także podkreślenie, ważnych z punktu widzenia szefostwa, idei. Tego typu filmy korporacyjne są w Polsce coraz popularniejsze, czego przykładem jest Kraków – filmy korporacyjne powstają tutaj ostatnio na potęgę.

Filmy reklamowe tworzone są w sposób analogiczny do produkcji filmów innego typu, zatem celem jest wizualizacja scenariusza ustalonego w sposób indywidualny ze zleceniodawcą. To od niego zależą też najważniejsze parametry – długość, tempo, obsada aktorska. Ten szczególny proces kinematograficzny kończy się okresem postprodukcji, na którego etapie uwzględniany jest montaż, napisy, kolorystyka, oprawa muzyczna i udźwiękowienie.

Reasumując, filmy korporacyjne, będące najnowszym trendem na rynku marketingowym w polskich miastach jak Kraków stanowią interesującą i wciąż rzadko wykorzystywaną formę promocji. Cechuje je oprócz efektywności, skuteczności oraz artyzmu, nieporównywalny do innych form reklamy, zasięg odbiorców.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *