Ciekawa reklama to zdecydowanie klucz do sukcesu firmy, bez względu na branżę. Szczególnie trudno jest się promować firmom usługowym, ponieważ klient nie może naocznie zobaczyć jakości ich wielu usług, dopóki nie spróbuje – może najwyżej zobaczyć efekty ich pracy, w postaci galerii z realizacjami.

W związku z tym na rynku siostrzanych usług panuje ogromna konkurencja – przedsiębiorcy prześcigają się w pomysłach, by pomimo obecności kilku podobnych firm o tym samym profilu i podobnej cenie oraz jakości usług, klient zechciał skorzystać właśnie z usług naszej firmy. Można go ku temu zachęcić na różne sposoby, na przykład prowadząc ciekawe akcje, oferując darmowe gadżety reklamowe lub choćby cukierki w ramach miłego poczęstunku.

Słodycze reklamowe przyjmą się zawsze, choć oczywiście nie w każdej branży. Unikać ich powinni przedsiębiorcy prowadzący biznesy typu „fit”, promujący zdrowy tryb życia. Jednak jeśli będą to ekologiczne, zdrowe słodycze z logo firmy, efekt może być zdumiewający!

Generalną zasadą wypuszczania „w obieg” słodyczy reklamowych jest umieszczenie na ich opakowaniu (na przykład papierku na cukierek) logo firmy, bez żadnych dodatkowych informacji, takich jak zakres usług czy dane kontaktowe. Pamiętajmy, że słodycze reklamowe nie mają być źródłem informacji o firmie, a jedynie miłym akcentem powodującym, że klient zapamięta logo naszej firmy, i będzie ona w jego świadomości dobrze kojarzona z konkretnymi usługami. Choć cukierki, czekoladki lub lizaki wydają się nieco infantylnym sposobem na przyciągnięcie uwagi klienta, zauważmy, że funkcjonują one nawet w bankach czy salonach sieci komórkowych, pozornie nie powiązanych z branżą spożywczą. Klient bardzo chętnie sięgnie po takiego cukierka, choćby dla dziecka, ale firma pozostawi w jego umyśle miłe wspomnienie. Co więcej – taki drobiazg powoduje, że klient czuje się podświadomie zobligowany do skorzystania w przyszłości z usług firmy, od której dostał cukierka!

Zobacz: Słodycze reklamowe |SuperSlodycze.pl